مرتضى منصور

بالفيديو .. مرتضى يهدد لميس الحديدي: مش هانزلك من البيت تاني

اخبار ليل ونهار – بالفيديو .. مرتضى يهدد لميس الحديدي: مش هانزلك من البيت تاني

هاجم مرتضى منصور، رئيس نادي الزمالك، الإعلامية لميس الحديدي بسبب استضافتها لدكتور عمرو الشوبكي، منافس نجله عن دائرة الدقي والعجوزة، في محاولة منها لـ”تنظيف سمعته”، على حد وصفه، كما أكد “منصور” أن “الحديدي” كذبت على مصر لأنها لم تطلب مداخلة من نجله، كما أعلنت في برنامجها “هنا العاصمة”، موضحًا أن نجله طلب المداخلة ولكن “لميس” رفضت.

وأضاف “منصور” في مداخلة هاتفية مع الإعلامي أحمد موسى ببرنامج “على مسئوليتي”، المذاع عبر شاشة “صدى البلد”: لميس الحديدي بتكدب على مصر كلها، وبتستضيف عمرو الشوبكي علشان ينضف سمعته، ومرضتيش تأخد مداخلة من الشاب أحمد مرتضى ليوضح رأيه”.

وواصل “منصور” هجومه على الحديدي، قائلًا: “ده مش تلفزيون باباكي، ده تلفزيون دولة وملك ملايين المشاهدين”، مشيرًا إلى أن “الحديدي” تحمل نفس أفكار “الشوبكي”، حيث قال: “لميس حبيبتك وصاحبتك وزيك بالظبط”.

كما هدد “الحديدي” بفضح أسباب منع ظهوره هو ونجله في برنامجها قائلًا: “هقول لمصر إنتي بتعملي معانا كده ليه؟ بس ده مش وقتك ولما أقول هقعدك في بيتك”، واستطرد: “بحذرك يا لميس.. إنتي جبتي محمود طاهر بس مجبتيش مرتضى منصور علشان إنتي عارفة مرتضى محامي مين؟”.

من جانبها وفي اول رد فعل من لميس الحديدي، قالت :”مش هارد على السباب والشتايم ومش خايفة من حد”.

رد فعل لميس الحديدي على تهديدات مرتضى منصور :

2 تعليقات على “بالفيديو .. مرتضى يهدد لميس الحديدي: مش هانزلك من البيت تاني

  1. لميس دى شرموطه وكذابه وهجاصه واصلا القناه الى بتطلع فيها قناه وسخه ولا حد بقى يتفرج عليها

  2. لميس دى شرموطه وكذابه وهجاصه واصلا القناه الى بتطلع فيها قناه وسخه ولا حد بقى يتفرج عليها

اضف تعليق للنشر فورا