فتاة، سيدة، بنات، بكاء، حزن، جنازة، ام، اخت الشهيد

امين شرطة يدهس بالميكروباص طالب بالاعدادية بمصر الجديدة.. فيديو للكبار فقط

اخبار ليل ونهار. امين شرطة يدهس بالميكروباص طالب بالاعدادية بمصر الجديدة.. فيديو للكبار فقط

لقي طالب في مدرسة طبري روكسي الإعدادية (بنين)، مصرعه دهسا، على يد امين شرطة، بعدما صعد الرصيف بسيارة ميكروباص، حيث سقط الضحية تحت العجلات، وذلك يوم 22/11/2016.

بالفيديو.. فتاة مصرية توجه اقوى رسالة الى السيسي

وقال شهود عيان، أن الشرطي يعمل في إدارة المرور، وصدم مازن أيمن عبدالله، الطالب في الصف الثاني الإعدادي (14 عامًا) بعد خروجه من المدرسة في حوالي الساعة 2:30 بعد الظُهر، قرب إشارة جسر السويس (إشارة روكسي).

فيديو.. مواطن مصري يسب السيسي غضبا من نقص الادوية في الصيدليات

وقدم إلى مكان الحادث قيادات شرطية حاول تهدئة الوضع، فيما تم نقل جثة الطالب إلى مستشفى منشية البكري، في حين تم التحفظ على أمين الشرطة بقسم الزيتون، مؤقتا لامتصاص غضب الاهالي، ومن المتوقع الافراج عنه بضمان عمله.

بالفيديو.. بكاء شقيق احد ضحايا مركب الهجرة: حسبنا الله ونعم الوكيل نفسي اشوفه

وأوضحوا: «الطالب كان واقف على الرصيف وأمين الشرطة وقف سائق الميكروباص وسحب الرخص ونزل السواق والأمين ركب الميكروباص وساقه عشان يركنه جنب الكمين، وللأسف طلع مابيعرفش يسوق طلع بالميكروباص على الرصيف داس مازن مات فى وقتها».

فيديو.. تعذيب قتيل الاميرية المسيحي داخل قسم الشرطة يشعل غضب الاقباط

واضاف احد شهود العيان: «مش هنقدر نقول حق مازن لازم مايضعش، لأن الولد مات وراح عند اللى أرحم مننا كلنا، كل اللى هنقوله إن الجانى لو ماتعاقبش بعدل ربنا مانبقاش نبكى على الشباب اللى كاره البلد وكاره العيشة فيها.. اللى شاف أمين الشرطة (ح.ج)، وهو بيدوس على راس مازن لازم يشوفه وهو بياخد عقابه، ربنا يصبر أهل الولد وصحابه اللى شافوا المشهد».

بالفيديو.. نقيب شرطة يكشف مفأجات صادمة على الهواء مباشرة

شاهد ايضا

بالفيديو.. سائق تاكسي غاضب: استرجل ياسيسي وبلاش شغل نسوان

بعد فيديو سائق التوك التوك.. رجل صعيدي يزلزل مصر برسالة الى السيسي

اضف تعليق للنشر فورا